MREŽNI MARKETING?!




V oglasih na fb, kjer ljudje iščejo zaposlitev, pogosto berem: Delal/a bi karkoli, samo ne mrežni marketing!
Omenjeni pojem pri velikem delu ljudi vzbuja odpor, povezan z napačnimi predstavami in predsodki.

Nekateri  ga enačijo  s  'piramidnim sistemom', kar seveda ne drži.

Mnogi najbrž vidijo sebe, kako nadlegujejo sorodnike, znance in prijatelje, jim poskušajo nekaj prodati, jih moledujejo naj pridejo na predstavitev… dokler se jih nazadnje že vsi izogibajo kot kuge. Mogoče si predstavljajo tudi, kako morajo kupiti velike in drage začetne pakete, ki se jim potem še leta valjajo v garaži, skupaj z grenkim spominom na neuspeh.

Takšno razumevanje mrežnega marketinga je posledica napačnega pristopa, ki ga uberejo res številni. Spodbujeni z motivacijskim nagovorom liderja ter obljubo hitrega in lahkega zaslužka, oboroženi samo z velikim entuziazmom, ne pa tudi z znanjem, se podajo na lov.  Ker niso primerno poučeni, lovijo in prepričujejo vse kar leze in gre, toda brez vidnih rezultatov. Njihov entuziazem se razblini kot milni mehurček, v svoji okolici pa so najverjetneje zasejali odpor do mrežnega marketinga. Ker ljudje pač bolj ali manj težimo k iskanju opravičila za svoj 'neuspeh', bo najbrž ta oseba tudi sama širila negativno mnenje o dotičnem poslu ali o MM na splošno, češ da stvar ne deluje oziroma da je vse skupaj samo še en 'nateg.'

»95% ljudi, ki se lotijo mrežnega marketinga, nikoli ne uspe,« je trditev, ki se pojavlja na internetu.

Izjava je točna, vendar samo v primeru, če besedno zvezo 'nikoli ne uspe' zamenjamo z besedo 'odneha'.  Med tem dvojim je velika razlika. Če nekdo opusti svoja prizadevanja za zaslužek v MM po nekaj mesecih, ne moremo reči, da ni uspel, saj ni še niti prav začel. Je pač odnehal - ni vztrajal.



 





DRUGAČEN POGLED NA MM


Robert Kiyosaki, svetovno priznani strokovnjak za osebne finance, je velik podpornik mrežnega marketinga. Napisal je številne knjige, med njimi tudi Posel 21. stoletja, kjer govori ravno o tem poslovnem modelu. Zakaj je po njegovem MM najboljši posel?

-Tak posel lahko začne praktično vsak, ker ni potreben velik finančni vložek. Ne potrebujete poslovnega prostora, ne lastne proizvodnje, zaposlenih… Nimate stroškov z oglaševanjem – reklamni materiali so večinoma že pripravljeni. Tudi če jih je potrebno plačati, je to malenkost v primerjavi s stroški, če bi imeli svoj izdelek ali storitev, za katero bi morali postaviti celotno oglaševalsko kampanjo od začetka.

-Delate samostojno, brez šefa nad glavo, sami si razporejate svoj čas in obveznosti.

-Plačilo je odvisno od opravljenega dela. Medtem ko v klasični službi dobite že prvi mesec plačo, ki se skozi leta delovne dobe morda nekoliko poviša, v samostojnem poslu na začetku najbrž ne boste takoj zaslužili. Posel morate najprej zgraditi. Če ste med tistimi 5%, ki ne odnehajo, potem bo vaš zaslužek rasel, kot bo rasla vaša mreža distributerjev in strank, in nihče vam ne more postaviti meje.

Dohodek sčasoma postane pasiven – ni vam več treba delati, zaslužek pa še vedno prihaja, ker naprej dela mreža ljudi, ki ste jo ustvarili. To se seveda lahko zgodi samo, če ste najprej nekaj let predano in vztrajno delali.

-V paketu s tem poslom pride tudi naša osebna rast. Nova znanja in veščine (kdor ni učljiv ali misli, da že 'vse ve', ne bo dolgo ostal na tem polju), nov način življenja, spoznavanje novih ljudi.

-Za delo v MM niso pomembni vaš poklic in formalna izobrazba, starost, spol… Kljub temu pa uspeh ni zagotovljen že s tem, da pristopite v sistem. Potrebne so določene osebnostne kvalitete, veščine (lahko se jih naučimo), motivacija, vztrajnost.

Omenjene prednosti niso prednosti za vsakogar. Samostojnost pri delu in odločitvah nekaterim ne ustreza, bolje se počutijo v predvidljivem in znanem okolju, kjer jim drugi odrejajo naloge. Učinkovita izraba časa, ko te nihče ne nadzoruje, je prav tako pretrd oreh za marsikoga od nas. Odlašanje in neodločnost lahko pokopljeta naše sanje o boljšem življenju.


 
Robert Kiyosaki - Zakaj priporočam mrežni marketing? Ker industrija mrežnega marketinga omogoča številne edinstvene koristi tistim, ki želijo od življenja več.



PREDNOSTI SODOBNIH MREŽNIH SISTEMOV


Kot vse drugo se tudi mrežni marketing razvija. Korporacije izboljšujejo svoje poslovne modele, da bi čim bolj podprle svoje distributerje v prizadevanjih za uspeh. Marsikje ni več potrebno kupiti dragega začetnega paketa ali plačati pristopnine. Enostavno se prijavite v sistem in naročiteizdelke, ki so vam všeč in v količini, ki vam ustreza. Ker ni mesečnih obveznosti, niste prav nič na izgubi, če ne uspete takoj zgraditi mreže ali prodati določene količine izdelkov.

Večina sistemov nudi odlično podporo, na primer z že izdelano spletno stranjo, ki jo dobi vsak pridruženi član. Spletno stran samo prilagodite v določenih detajlih (vaše ime, mogoče slika, vaše izkušnje z izdelkom – zakaj ga priporočate…). Dobite tudi vašo lastno 'backoffice' – spletno pisarno, kjer spremljate vso statistiko v zvezi z vašim delom. Vnaprej so pripravljena e-poštna sporočila za pošiljanje potencialnim strankam in partnerjem, reklamne pasice (bannerji), ki jih lahko dodate npr. na svoj blog ali vaše druge spletne strani… Večinoma dobite tudi učna gradiva v različnih oblikah, na primer videoposnetke, pdf dokumente… tako o izdelkih kot o tem, kako jih priporočati naprej.




Po sistemu mrežnega marketinga se v svetu trži vse več izdelkov. Z razmahom interneta je to postalo aktualno tudi za digitalne produkte, kot so računalniška orodja (software), elektronske knjige, tudi spletne domene in gostovanja. Ko so digitalni produkti enkrat izdelani, jih je možno 'v neskončnost' razmnoževati, za kar niso potrebne surovine, niti fizični prostori za skladiščenje, ne embalaža in stroški dostave – saj potujejo po internetu. Stroški so bistveno manjši kot pri fizičnih izdelkih, zato pa so provizije lahko toliko večje. Pri teh izdelkih gre pogosto za naročnino – na primer določene računalniške programe plačujemo vsak mesec, dokler jih uporabljamo. Za sistem provizij to pomeni, da ste delali enkrat, služite pa večkrat: Ko ste našli stranko, ki se naroči na tak izdelek, boste prejemali mesečno provizijo tako dolgo, dokler bo stranka uporabljala produkt.

Poznam ameriško podjetje, ki po sistemu mrežnega marketinga trži komplet spletnih orodij, katerih uporaba se plačuje mesečno. Če pripeljete v sistem novo stranko, je vaša provizija prvi mesec 100% - torej toliko, kot stranka plača za produkt. Vse nadaljnje mesece, ko stranka plačuje naročnino, prejmete 50% tega zneska. Zaslužek je torej resnično dober, toda treba se je znajti v svetu interneta. Ljudi, ki potrebujejo določene računalniške programe, pač ne najdemo za vsakim vogalom.




ALI JE MM LEGALEN?


MM je povsem legalen in tudi etičen poslovni sistem. Pionir te oblike je legendarni Amway.

Etičen je zaradi tega, ker so finančne nagrade sorazmerne z dejanskimi dosežki; ker sistem spodbuja medsebojno pomoč med člani; ker ima vsakdo možnost, da z delom in trudom uspe, ne glede na njegov prvotni socialno ekonomski položaj, stopnjo izobrazbe, ne glede na 'zveze in poznanstva'. 





V ČEM JE RAZLIKA MED MM IN FINANČNO PIRAMIDO?


Pri finančni piramidi gre samo za vplačevanje denarja, ne da bi se na trg prispevala kakršnakoli protivrednost za vloženi denar. Denarni prejemki članov pri vrhu piramide izvirajo iz vplačil novo pridruženih članov. Slej ko prej dotok novih ljudi usahne (zmanjka naivnežev, ki verjamejo obljubam  o lahkem zaslužku), izplačila prenehajo in piramida se poruši od spodaj navzgor. 

Enačenje mrežnega marketinga s piramido je neutemeljeno, ker struktura v MM nič bolj ne spominja na piramido - prej manj - kot katerikoli drug družbeni sistem. Vsi sistemi so urejeni v takšno ali drugačno hierarhijo, ki je na vrhu ožja kot spodaj.





Mrežni marketing je poslovni sistem, kjer se izdelki prodajajo na način medsebojnega priporočanja. Če drugi ljudje začnejo na naše priporočilo uporabljati izdelek, smo za to nagrajeni. Tak način prodaje izloči množico posrednikov, ki sicer nastopajo kot členi v verigi med proizvajalcem in končnim potrošnikom. Izloči tudi reklamno industrijo (nadomesti jo ustno priporočanje izdelkov), ki je sicer velik 'požiralec' denarja in ena izmed najbolj neetičnih vej industrije. 

Odlomek iz knjige z naslovom »2.999 SIT«, ki jo je napisal (nekdanji) francoski oglaševalec Frederic Beigbeder:

»Sem oglaševalec: ja, onesnažujem ta svet. Sem tip, ki vam prodaja sranje. Ki vas sili, da sanjate o rečeh, ki jih nikoli ne boste imeli. … Tri korake sem pred vami in vedno poskrbim, da ste ravno prav frustrirani. … Moje poslanstvo je, da se vam cedijo sline. V mojem poklicu si nihče ne želi vaše sreče, saj srečni ljudje ne trošijo.«




MREŽNI MARKETING JE POSEL 21. STOLETJA


Mrežni marketing je ena trenutno najhitreje rastočih gospodarskih panog. Poslužujejo se ga praktično vsa večja podjetja – tudi Google, banke, zavarovalnice.  Prodajajo izdelke za široko potrošnjo, vse bolj pa so zastopani wellness-  in izobraževalni produkti. Wellness in osebna rast sta zelo obetavni panogi prihodnosti.



Bill Gates: Če bi dobil možnost, da vse začnem od začetka, bi izbral mrežni marketing




Uspeh v MM pomeni finančno svobodo. Finančna svoboda pomeni, da ste gospodar svojega časa in svojega življenja. Ali se ni za ta cilj vredno potruditi?



KATERE IZDELKE JAZ UPORABLJAM 
(Priporočam jih tudi vam.)

Kava in ostali izdelki z dodatkom ganoderme ter spiruline so odlični za zdravje. 
Goba ganoderma je že tisočletja poznana kot čudežno zdravilo za ves organizem. Ker njen ekstrakt zaužijem v kavi, ki jo tako ali tako pijem vsak dan, nikoli ne pozabim na svoj dnevni odmerek zdravja.




Proti bolečinam v vratu in ramenih mi zelo pomagajo FGXpress obliži.
Našemu najstniku pomagajo proti bolečinam  zaradi hitre rasti. Dobri so za lajšanje:
težav s sklepi, vnetja mišic, revmatičnega artritisa, glavobolov, išijasa, bolečin po operacijah in poškodbah, krčnih žil...

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

EasyHits4you

EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!