SOCIALNO OMREŽJE TSU



TSU (izgovori 'sue') je brezplačno socialno omrežje, podobno kot facebook. 


 

V čem se TSU razlikuje od ostalih socialnih omrežij?


Objave na TSU so last uporabnikov, ki so za ustvarjeno vsebino nagrajeni, ne glede na vrsto objavljene vsebine (razen nedovoljene, seveda). Ko uporabljate TSU, vam ni treba početi nič drugega kot to, kar že počnete na drugih socialnih omrežjih. 

Omrežje služi denar tako kot ostala – z oglaševanjem. 10 % teh prihodkov zadrži za upravljanje platforme, 90 % pa deli z uporabniki. Kajti uporabniki smo tisti, ki objavljamo vsebino, zaradi katere je omrežje zanimivo in pritegne obisk, s tem pa tudi oglaševalce. 


Ste že kdaj pomislili, da lastnik facebooka Mark Zuckerberg služi ves ta bajni denar na račun nas, uporabnikov? Ta ideja se zdaj na široko pojavlja na internetu in še zlasti na omrežju TSU: Zuckerberg služi na naš račun in nam za to ne plača niti ficka, zdaj mu bomo pa vsi ušli na TSU – še žal mu bo! Sicer po mojem mnenju to ni čisto tako… facebook nam brezplačno daje prostor, kjer se lahko družimo in zabavamo, tako da je najbrž pretirano trditi, da smo opeharjeni. Kakorkoli, pojavil se je Sebastian Sobczak in ustvaril TSU, skupaj z obljubo, da bomo uporabniki plačani za sodelovanje.





Koliko lahko zaslužim na TSU?


Vsekakor ne bo nihče na hitro obogatel. Pridružitev TSU je treba vzeti kot dolgoročno naložbo dela svojega časa, ki ga že itak preživimo na internetu. Precej ljudi je že razočaranih zapustilo TSU, češ da so ves mesec »viseli gor«, objavljali, dobili pa so nekaj centov. Popolnoma narobe so razumeli! TSU ni časopis, ki plačuje za objavljene članke. Ne bomo dobili že prvi mesec in vse naslednje nekakšen honorar, ker se blagovolimo zabavati pri njih. Projekt je sorazmerno nov – od oktobra 2014 – in še gradi svojo podobo ter priteguje oglaševalce. Prihodek razdeli po določenem algoritmu med člane, ki nas je seveda veliko. 


Takole gre pri meni: Prvi teden ali dva ni bilo zaslužka. Potem so mi začeli dodajati po 1 cent na 4 dni, nato na dva dni, pa vsak dan, zdaj dobim povprečno 4 cente na dan. Ni povezano s tem, koliko objavljam. Tudi če se nekaj dni sploh ne prijavim, se denarnica polni z enakim tempom, ki pa počasi narašča. 

Statistiko lahko spremljamo v svojem profilu:


Predstavljajte si, da bi vam za vse dni »visenja« na facebooku do sedaj prišteli nekaj centov. Najbrž bi se nabralo že malo bogastvo, a ne? In to samo za lahkotno firbcanje, druženje, sprostitev.

Izplačila? Piše, da dobimo ček, ko imamo na računu vsaj 100$. Če prejmemo več kot 600$ v enem letu, bomo morali posredovati svojo davčno številko.




 Kako se lahko pridružim TSU?



Nov član se lahko pridruži samo preko povabila (referenčne povezave) že obstoječega člana. To omogoča, da lahko sledijo in nagrajujejo prispevek uporabnikov k rasti omrežja. 
Torej – naš zaslužek je odvisen tudi od tega, koliko ljudi je v naši TSU mreži, pravzaprav mu rečejo »družinsko drevo«. In če že omenjamo družino: osebam, ki se na TSU vpišejo preko naše referenčne povezave, se reče »otroci«, tistim ki se vpišejo preko njih, pa »vnuki«. S časom dobimo na TSU tudi »pravnuke« in tako naprej. Večja kot je naša »družina«, večji delež prihodka celotnega omrežja nam pripada. 


Znotraj omrežja pa lahko druge uporabnike dodamo za prijatelje ali pa jim samo sledimo, ter obratno. Objave lahko všečkamo, komentiramo ali delimo. Slednje je najbolj zaželjeno, ker je deljenost naših objav pomembna za zaslužek. Na kakšen način, nam ponazarja hipotetičen primer 4 uporabnikov, ki so se pridružili TSU drug za drugim:


Uporabnik A je povabil uporabnika B, ki je povabil uporabnika C, ki je povabil uporabnika D:

1.

Denimo, da so objave uporabnika D generirale 100$ prihodka;  teh 100$ se razdeli: 90$ v mrežo, 10$ obdrži TSU.

2.

Uporabnik D, originalni kreator objave, dobi 50% od 90$ ---> 45$

Uporabnik C dobi 33.3% (tretjino) od 90$ ---> 29.70$

Uporabnik B dobi 11.1% (tretjino od tretjine, torej devetino) od 90$ ---> 9.99$

Uporabnik A dobi 3.70% (tretjino od tretjine tretjine, torej 1/27) od 90$ ---> 3.33$

To imenujemo PRAVILO NESKONČNIH TRETJIN.  



Seveda so številke okrogle samo zaradi nazornosti, in v resnici niti približno tako velike.

Tudi za svoje objave imamo na voljo vso statistiko: število ogledov, všečkov, komentarjev, deljenj.


Število delitev je v pravilih TSU-ja omejeno na 8 na dan. Torej moramo razmisliti, katere objave so res vredne, da porabimo svojih 8 možnosti na dan.



Torej - vaše objave(vsebina)  in vaše interakcije imajo vrednost. Pri TSU ste plačani za vaše objave.

Druga polovica vašega zaslužka na TSU prihaja od rasti in aktivnosti vaše osebne socialne mreže.






Povezava za prijavo na TSU:






KRATKA NAVODILA ZA UPORABO


Kako povabim prijatelje, da se vpišejo v mojo mrežo na TSU? 
Ko gledate newsfeed, imate na levi padajoč meni. Na dnu menija je zelen gumb z napisom 'Invite People to Join Your Tree'. Kliknite na ta gumb in dobite vašo referenčno povezavo. Naj vas ne moti, da se boste znašli na vašem profilu, če kliknete nanjo. Ko nanjo klikne oseba, ki še ni včlanjena v omrežje, dobi vpisni obrazec.


Neprimerne vsebine seveda niso dovoljene:

nasilje, diskriminacija, eksplicitno seksualna vsebina, pornografija, žaljiva vsebina...


Spam:kot spam se šteje tudi "prosjačenje" za sledenje (komentarji 'follow4follow' ipd. - ne delajte tega), agresivno dodajanje hashtagov (#) - dovoljeno je največ 10 hashtagov na objavo.

Neprimerne objave lahko privedejo do ukinitve računa na TSU.



Kaj so hashtagi in kako naj jih uporabljam?

Hashtag (#) je simbol, ki ga lahko dodamo kot predpono katerikoli besedi, ko objavljamo ali komentiramo.

Simbol '#' omogoča, da je beseda/znak, ki mu sledi, dodana v iskalno bazo podatkov.

(Primer: objavite sliko mačke in v objavo napišete #cats. Vsakdo, ki bo v iskalno vrstico na TSU vtipkal 'cats', bo našel vse objave, ki imajo to oznako, vključno z vašo.)

Hashtagi se na splošno uporabljajo za označevanje  ključnih besed/kategorij v povezavi z objavo (npr. #NewYorkCity), kadar uporabnik želi prispevati k trendovskim vsebinam (npr. #Equality), ali kadar želi svojo objavo navezati na določen dogodek (npr. #Božič, #Christmas).

Uporabniki lahko tudi iščejo teme, ki jih zanimajo, tako da vtipkajo pojme v iskalno vrstico v zgornjem levem kotu v navigacijski vrstici.



Kdo lahko vidi moje objave, in kako lahko določim vidljivost svoje objave?

Na voljo sta dve nastavitvi:

'Public' - objavo lahko vidijo vaši prijatelji in sledilci

'Friends only' - sledilci ne morejo videti objave.

Nastavitev izberete na levi strani, z gumbom 'Post'.

Ni še opcij 'Private' ali 'Restricted', s katerimi bi lahko omejili vidljivost objav na samo določene prijatelje.



Kako lahko zbrišem objavo?

Na računalniku: Na dnu objave kliknite 'More' in nato 'Remove'.

Na mobilni aplikaciji: Objavo lahko umaknete tako, da kliknete na tri vertikalne pike desno spodaj pod objavo. Prikaže se menu, kjer kliknete na 'Delete Post'.

Objav drugih uporabnikov ne morete izbrisati, razen če je objavljena direktno na vašo profilno stran (na vašo časovnico ali zid v facebook izrazoslovju).



Kako lahko povečam vidljivost mojih objav?

Osredotočite se na kvalitetno vsebino: naj bo sveža, unikatna in naj prinaša skupnosti neko vrednost. Izpolnite svoj profil, objavljajte, bodite v interakciji z drugimi člani.

V pomoč vam bodo tudi hashtagi. Ko jih uporabite, naj bodo res v zvezi z vsebino vaše objave.



Kaj je razlika med prijatelji ('Friends') in sledilci ('Followers')?


Prijatelji

Če ste z drugim uporabnikom Prijatelja, potem avtomatično sledita drug drugega (vidita vse objave). Ni še opcij za nastavitve, da bi lahko omejili vidnost vaših objav na samo določene Prijatelje. Zato TSU priporoča, da si dodate za prijatelje samo osebe, ki jih dejansko poznate ali želite spoznati.


Sledilci

Če uporabniku sledite, lahko vidite tiste njegove objave, ki jih je nastavil kot javno ('Public'). Zaradi tega ker mu vi sledite, on ne bo videl vaših 'Public' objav, razen če tudi on sledi vam. Prav tako lahko imate sledilce, ki jim vi ne sledite.



Kako lahko odstranim Prijatelja?

Pojdi na njegovo profilno stran, klikni na ikono 'Friend' na desni strani naslovne slike. S tem ste ga že odstranili in lahko vidite, da je kljukica zraven 'Friend' izginila.



Kako lahko nekoga blokiram?

Trenutno še ni te opcije. Delajo na tem, da bo kmalu dodana. Do takrat jim lahko pošljete informacijo (če nekdo objavlja neprimerno vsebino ali je drugače moteč) na support@tsu.co.





Povezava za prijavo na TSU:


Ni komentarjev:

Objavite komentar

EasyHits4you

EasyHits4U.com - Your Free Traffic Exchange - 1:1 Exchange Ratio, 5-Tier Referral Program. FREE Advertising!