O podjetju GDI
GDI je kratica za Global Domains International. Že ime pove, da se podjetje ukvarja s prodajo spletnih domen. Ustanovljeno je bilo leta 1999 in že 16 let neprekinjeno raste. Na lestvici 500 najhitreje rastočih podjetij v ZDA se uvršča na 37. mesto. Imajo ekskluzivno pravico do prodaje domen s končnico .ws.
(Za
tiste, ki ne veste, kaj je spletna domena:
To je ime spletne strani, tisto kar sledi po www., na koncu pa je
končnica, na primer .com. V primeru najbolj obiskane spletne strani na svetu
- www.google.com – je 'google' ime domene.
Največ strani na svetovnem spletu ima končnico
.com, ki se nanaša na izraz 'commercial', torej gre za komercialne strani –
večina jih nekaj prodaja oziroma oglašuje. Končnica .ws se nanaša na 'website'
in je tako primerna za vse tipe spletnih strani. Pri različnih ponudnikih je možno kupiti domene z najrazličnejšimi
končnicami, na primer .club, .video, .chat, .design, .flowers, … kajti znano
je, da je za uspeh spletne strani dobro, da že samo ime domene ter tudi
končnica nakazujeta na glavno tematiko strani. Bolj kot je končnica popularna,
dražja je. Ime domene pa je vedno unikatno. Če si na primer zamislite, da bo
najprimernejše ime za vašo domeno www.svetovanje.si, vendar se izkaže, da je nekdo že
zakupil domeno s točno takim imenom, je vi ne boste mogli imeti. Enako ime
domene pa je možno, če sta končnici različni, npr. www.google.com in www.google.si.)
Paket
storitev, ki jih GDI zagotavlja, zajema poleg domene tudi spletno gostovanje,
do 10 e-naslovov, ki jih lahko kreiramo glede na svoje potrebe in se nanašajo
na ime naše domene, ter preprost program za izdelavo spletne strani, ki se ga
zlahka naučimo uporabljati tudi laiki in si sami oblikujemo svoje spletno mesto
brez dodatnih stroškov. Po želji je možno uporabiti tudi gostovanje pri kakšnem
drugem ponudniku.
(Kaj
je spletno gostovanje: vsi podatki na spletu so skladiščeni na serverjih
(strežnikih) – posebnih računalnikih z zelo veliko kapaciteto shranjevanja
podatkov. Vsaka spletna stran mora imeti zagotovljen svoj košček prostora na
enem od strežnikov. Lastniki strežnikov nam za to uslugo, ki se imenuje spletno
gostovanje ali hosting, zaračunajo neko mesečno vsoto.)
Celoten
paket storitev GDI stane 10$ na mesec. Ob ugodni ceni so prednosti tega
ponudnika še naslednje:
-Po
prijavi v njihov sistem se vsa orodja aktivirajo v nekaj minutah in jih lahko začnemo uporabljati takoj.
-Nudijo
7-dnevni brezplačni preizkus: Prvih 7 dni po prijavi ne plačamo ničesar,
uporabljamo pa lahko ves paket; če nam produkt ne ustreza, članstvo prekinemo
in ne bomo plačali niti centa. Če smo s storitvami zadovoljni, postanemo
njihova stranka; sedmi dan po prijavi bo avtomatično izvršeno prvo plačilo 10$
na način, kot ga sami izberemo ob prijavi – možnosti so: PayPal, kartica American Express, Discover, JCB,
MasterCard ali Visa. Pozor: kljub temu da moramo način plačila izbrati že ob
postopku prijave (pozneje ga lahko kadarkoli spremenimo), nam v primeru
prekinitve članstva pred iztekom sedemdnevnega preizkusnega obdobja zagotovo ne
bodo zaračunali ničesar! Njihove storitve lahko preizkusimo brez vsakega
tveganja.
-IDN
(Internationalized Domain Names): to enostavno pomeni, da kdorkoli kjerkoli na
svetu lahko registrira domeno ali zgolj brska po spletu z uporabo svojega
maternega jezika. Pred IDN sistemom je bilo oboje možno samo z uporabo latinske
pisave ter znakov angleške abecede, saj je bil internet osnovan na angleškem
jeziku. To je predstavljalo veliko oviro za njegovo širjenje, saj je le za
okrog 10% uporabnikov spleta angleščina njihov materni jezik. Predstavljajte
si, da bi internet izumili Kitajci – in bi bile prvih nekaj let čisto vse
domene zapisane v kitajščini, in če bi hoteli direktno dostopati na neko
spletno stran ali registrirati domeno, bi se morali vsi kjerkoli po svetu
ubadati s kitajskimi pismenkami. Podobna situacija je bila za vse, ki so bili
rojeni v delu sveta, kjer poznavanje latinice ni nekaj samoumevnega. IDN –
internacionalizirana imena domen so rešila ta problem za milijone ljudi po
svetu, ki imajo dostop do interneta.
-Podjetje
ima šestnajstletno tradicijo in neokrnjen ugled rednega plačnika svojim
poslovnim partnerjem. Je edino podjetje te vrste, s katerim posluje tudi spletni
plačilni posrednik PayPal, ki ima zelo stroga merila in nikoli ne posluje s
subjektom, če obstaja najmanjša možnost, da gre za nezakonit posel ali pranje
denarja.
-Sodelovanje
z GDI lahko kadarkoli prekinemo brez posledic.
-Kot
njihova stranka: zakupimo in uporabljamo njihove storitve po ceni 10$ na mesec
za eno domeno.
-Kot
njihov poslovni partner: njihov produkt priporočamo naprej in od vsakega nakupa
prejmemo 10% provizije.
-Kombinacija
obojega: uporabljamo produkt in tudi pridobivamo nove stranke, s čimer si
postopno ustvarimo dolgoročni dodatni prihodek.
Zaslužek z GDI
Poslovni
partner sicer lahko postanemo samo tako, da tudi zakupimo njihov produkt, kar
pomeni vložek 10 $ na mesec. Zelo nizka investicija za začetek lastnega posla,
ali ne?
Veliko
ljudi se odloči za to obliko sodelovanja, ne da bi produkt sploh uporabljali,
ampak se osredotočijo samo na pridobivanje novih strank. Meni osebno se zdi
najbolj smiselna kombinacija obojega, kajti obstaja veliko načinov, kako nam
lahko lastna spletna stran prinese dohodke, poleg tega da bomo zaslužili tudi
provizije kot poslovni partnerji GDI.
Svetovni
splet postaja središče vsega dogajanja, vse se seli na splet. Zato obstoj
tržišča za produkt kot je spletna domena z gostovanjem sploh ni vprašanje! Trg
se širi s svetlobno hitrostjo. Prva domena v svetu je bila registrirana marca
1985; marca 2011 jih je bilo preko 205 milijonov, 2014 pa že nad 250 milijonov.
Število svetovnega prebivalstva, ki ima dostop do interneta, pa se vsak dan
poveča za desettisoče.
Po
zaslugi IDN (opisano zgoraj) lahko paket storitev GDI tržimo po vsem svetu! V
podjetju pravijo, da so do sedaj – kljub že 16 letom uspešnega poslovanja -
osvojili komaj nekaj procentov potencialnega tržišča, torej je potencial še
ogromen.
Koliko
lahko zaslužimo?
Provizija
za paket je 10%, torej 1 $ (cena paketa storitev je 10 $). Zelo dobra
stran je to, da bo večina strank obdržala svojo naročnino na paket še dolga
leta, mi pa prav tako svoje provizije, kar pomeni pasivni prihodek!
Priporočimo
lahko neomejeno število strank, enako provizijo pa dobimo tudi od nakupov
strank, ki so jih priporočile naše stranke, pa tudi od njihovih strank in tako
naprej pet nivojev v globino.
Ko smo v GDI pripeljali 10 strank (= 10 x 1 $),
imamo pokrit svoj mesečni strošek, od tu naprej smo na dobičku. Pravzaprav ni
nujno, da jih sami pripeljemo 10 – lahko najdemo samo eno, in če ona pripelje
še eno stranko, ta tretja stranka pa najde recimo sedem novih – je naš zaslužek prav tako 10 $.
V hipotetičnem primeru, da pripeljemo pet novih strank in vsaka
od njih prav tako pet novih, in enako storijo vse stranke v mreži do petega
nivoja pod nami, je to skupaj 3.905 strank in 3.905 $ provizije za nas – vsak mesec,
dokler stranke obdržijo svojo domeno, kar jih večina tudi bo, za veliko let.
Takšna
zgodba je povsem možna, vendar ne brez nekajletnega vlaganja truda v graditev
mreže strank.
Večina začetnikov pa se sooči s problemom, da bodoči kupci spletnih domen in pripadajočega paketa storitev ne skačejo iz vsakega grma. Kljub vsem zgoraj naštetim prednostim produkta – kvalitetna in hitra storitev, primernost za globalni trg, hitro rastoče tržišče… - je stranke težko najti. Zagotovo vemo, da kupci so, toda kje? Brez predhodnih izkušenj v trženju na internetu je skorajda nemogoče uspeti.
Večina začetnikov pa se sooči s problemom, da bodoči kupci spletnih domen in pripadajočega paketa storitev ne skačejo iz vsakega grma. Kljub vsem zgoraj naštetim prednostim produkta – kvalitetna in hitra storitev, primernost za globalni trg, hitro rastoče tržišče… - je stranke težko najti. Zagotovo vemo, da kupci so, toda kje? Brez predhodnih izkušenj v trženju na internetu je skorajda nemogoče uspeti.
Na
srečo so drugi iskalci boljšega življenja – finančne neodvisnosti že našli
rešitev tudi za to težavo. Poslovni partnerji GDI se združujejo v time ter s skupnimi močmi gradijo mrežo strank. Vsak tim ima malo
drugačno strategijo in različno stopnjo uspešnosti. Zagotovo pa je verjetnost
uspeha v tem poslu bistveno večja, če delamo timsko.
V
letu 2014 sem se pridružila Balkan timu, ki ga je vodil hrvaški poslovnež z Reke.
Njegova strategija se žal ni obnesla, rast mreže se je po eksplozivnem začetku hitro ustavila. Ker pa vidim v GDI poslu velik
potencial in želim nadaljevati, sem se pridružila drugemu, mednarodnemu timu.
Imenuje se GDI Team Elite.
GDI Team Elite
Tim
deluje že nekaj let. Edinstven je v tem, da nima samo enega glavnega
administratorja, ampak se vzporedno z rastjo deli na manjše podtime, ki imajo
vsak svojega 'liderja', delajo pa vsi na podoben način.
Tim nas
postopno nauči delati po sistemu, s pomočjo katerega že nekaj let uspešno
pridobivajo nove člane, tako da vsak, ki to želi, po določenem času postane vodja
manjšega tima. Tako smo dodatno motivirani za delo, saj lahko vsak prevzame
nadzor nad svojim napredkom v svoje roke, če želi.
Način
dela:
Vsi
člani oglašujemo link do pristajalne strani, ki promovira tim, ne zgolj samega
posla GDI. Oglas izpostavlja prednosti dela v timu: vsi oglašujemo za vse, vsak
bo dobil člane prej ali slej; tim vam je vedno na razpolago za pomoč, dela po
preprostem sistemu, ki se ga lahko vsakdo nauči. Pomembno: sodelovanje v timu
je popolnoma brezplačno.
Pristajalna
stran poziva obiskovalca k vpisu njegovega e-naslova, na katerega potem v
naslednjih dneh dobiva vnaprej pripravljena sporočila, ki opisujejo, kaj in
kako dela GDI Team Elite, kaj je GDI posel, skratka vse potrebne informacije.
Vsa sporočila se končajo s pozivom: ko se odločite za pridružitev, odgovorite
na ta mail, da ste pripravljeni, in poslali vam bomo povezavo, kjer se boste
prijavili v GDI, ter vsa potrebna navodila za delo v timu.
Sistem
je vnaprej pripravljen in avtomatiziran, nam navadnim članom ni potrebno nič
drugega, kot da oglašujemo timski link. Nove člane se po vrsti dodeljuje v
mrežo, tako da vsak član tima dobi šest oseb v svoj prvi nivo, nadalje spet
enako dobijo ti člani vsak po šest in tako naprej. Pogoj, da imamo pravico do novih članov, je
1000 zadetkov (ogledov) našega timskega linka na teden. Vodja tima skrbi za
beleženje ogledov in nam vsak teden sporoči tedensko statistiko zadetkov.
Vodje timov tudi izdelujejo pristajalne strani ter merijo, katera ima boljši
uspeh (pridobi več novih kontaktov), skrbijo da novi interesenti dobijo
ustrezno povezavo za vpis v GDI, nam nudijo informacije in podporo.
Ko
ima član že šest oseb v svojem prvem nivoju in se začnejo polniti nižji nivoji
v njegovi mreži, lahko – če želi – postane vodja tega dela mreže, svojega
manjšega tima. Kdor ne želi, mu ni treba prevzeti te vloge.
Kaj
torej morate narediti / znati, da bi lahko s pomočjo GDI Team Elite gradili
svoj GDI posel?
-Razumeti
angleščino vsaj v osnovah, ker vsa navodila dobivamo v angleščini. Čisto
osnovno razumevanje bo dovolj, saj vam seveda lahko jaz pomagam, kolikor bom
utegnila bom postopno tudi prevajala materiale v slovenščino. Moj upline pa je
Hrvat, tako da je pomoč možna tudi za vse interesente z balkana v njim
razumljivem jeziku.
-Oglaševati
timski link, kodiran na vas, z uporabo kvalitetnih virov prometa – autosurfing in
podobno ni dovoljen. Viri prometa, ki jih uporabljamo, so Safelists in Traffic
Exchange strani. Ni nujno, da imate predhodne izkušnje s temi stranmi, saj so preproste
za uporabo. Imeti morate vsaj 1000 zadetkov na teden, da ste upravičeni do
dodelitve članov v vašo mrežo.
-Razumeti
morate, da to NI pasivni prihodek (lahko pa to postane po nekaj letih dela). Za
rezultate je potrebno sproti in predano delati. Najtežje je na začetku, ko se
zdi, da se dolgo nič ne premakne. Zato potrebujemo tudi potrpežljivost. Na
žalost je že veliko ljudi odnehalo ravno na točki, preden začne dohodek
eksponentno naraščati, ko mreža pod nami raste v globino in širino ter začnemo
dobivati plačilo tudi za delo drugih, ne le za svoje.
Navsezadnje
se moramo zavedati, da vsak fizični posel zahteva prav tako nekaj let ali še
več trdega dela, preden s pokažejo pravi rezultati, finančni vložek pa je
neprimerno večji kot v našem primeru (10$ na mesec).
Ne
pozabite pa tudi na moč produkta, ki je dostopen takoj po vsem svetu!
»I
would rather make 1% on the efforts of 100 people than 100% on my own efforts.«
Če želite izvedeti več o GDI in GDI Team Elite, me kontaktirajte: marjana.skalic@gmail.com
Fb profil: https://www.facebook.com/marjana.skalic
Fb profil: https://www.facebook.com/marjana.skalic
Ni komentarjev:
Objavite komentar